Du kommer vara minst lika blå i Tokyo som i Göteborg.

jag åkte och inkasserade diverse födelsedagspresenter från olika håll igår eftemiddags. först en tripp till eksjö och jag blev ett bäddset och tvåtusen kronor rikare, samt lite fetare av diverse fikabröd. sen ilåkte jag till nässjö igen och mötte susan halvvägs. värt! väl hos pappa inkasserade jag lite mer prylar. två skivor, timo och salem, en usb-fläkt och två biljetter till winnerbäck i sommar. rätt awesome presenter, faktiskt. så jag blev riktigt glad.

och idag var det rätt chill ändå. mycket snack om morgondagens resa till oskarshamn och lite annat. och vi översatte recept på spanskan och det är rätt kul att slå upp ord som pösigt och bunke och andra bak/mat-ord. och jag hade visst råkat skriva "lerkärl som används i afrika" är jag menar en helt vanlig bunke, hihi!
och träningen var rätt lätt. fast jag hatar hp. och jag pallar inte när vi kör på start minuten. möjligtvis två minuter, kanske. då klarar jag femtian, inte annars.
och imon drar jag som sagt till oskarshamn. jag ska vara på skolan vid sju. jag borde sova strax!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0