Det gör ont när du har ont, men värst av allt är ändå när du ler.

jag ska strax sova nu. men dagen var najs. jag kommer nog faila provet i ryska på fredag. om jag inte speedlär mig ackusativ- och lokativ- och genitivböjningarna. och det lär ju inte hända...
på matten sen hade vi en fin diskussion angående huruvida man kan få mjölksyra i knäna eller ej. och det är klart man kan det. men darko är så jävla fail och fattar inte att jag menar musklerna runt knät när jag säger knät. han trodde jag fick mjölksyra i benet. smartass!
sen hade jag mitt fina tal på svenskan. och det blev rätt fail. fast tydligen hade jag relevanta och intressanta resonemang. men jag glömmer bort att andas, så fem minuter är en plåga. tur att jag har lungkapacitet!

sen åkte jag hem och packade lite smått. jag längtar efter lördag. det ska bli awesome, helt enkelt. sen drog jag och plaskade lite också. sjukt jobbigt med en serie på 2500.
10x25fj start 30
20x50fr start 50
10x100vf start 1:30
10x25vf anders start

fast sen fick vi sluta efter lite stretch och babbel. gött. fast om några timmar plaskar jag igen. men jag planerar att cykla imon. det ni!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0