as long as you follow me.

igår var också en såndär oeffektiv dag. lyssna på tal och sen åt vi lite och sen åkte jag och honey och fikade och var feta som få. lite biologi på det och lite spanska. och lagom jobbig träning. fysen var nästan jobbigare än plasket. jag reste mig upp efter armhävningarna och då började det snurra massa i huvudet. inte väldigt gött. så jag mådde sådär tills vi började med 40x50 på passet. jag skulle ha 38, så mina tider var rätt chill. och jag klarade det ju. låg under tröskelfart ända upp till 39st, max sista, som alltid. sen avslutade vi lite på korten med en lina, dyka över och under och runt och ha sig. jag är rätt kass på att ta mig runt. fast det var jag visst inte ensam om, märkte jag, när jag kollade runt lite. sen hade jag ont i axeln på kvällen så jag tröstade mig med b&j och jenka-liniment.

imorse var jag så opepp man kan bli på allt och alla. men jag var ju tvungnen att släpa mig till skolan och skriva nationella. jag skrev om nätdejting, babblade massa och spårade ur rätt mycket som vanligt. men eftersom det skulle vara en krönika var det nog rätt okej ändå. hoppas jag. fast ärligt talat orkar jag ju inte bry mig särskilt mycket längre, om nåt alls. men förhoppningsvis blir kvällen rätt värd ändå. det börjar med mig och honey och slutar med vad som? jag ska iaf ha en bra födelsedag, det lovar jag. även om jag egentligen hatar och tycker det är sjukt överskattat att fylla år.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0