You untie me as if I were a shoelace.

åh. jag har verkligen inte haft tid att blogga. jag är en ambitiös och engagerad kvinna, så jag har lärt mig att prioritera. och då har jag ju självklart prioriterat bort bloggen. dåligt av mig. ju.
för igår hade jag verkligen ingen tid. jag satt i fyra timmar med biologin, powerpointen. och då blev jag inte ens klar. men efter lite pyssel och ditt och datt idag så är artlistan komplett och powerpointen klar, sånär som på lite layoutning till försättsbladet. men sen har jag ju rapporten kvar med. jag dör?
idag var dessutom rätt chill skoldag. särskilt spanskan var underhållande när vi skulle presentera våra låtsaskompisar och sen byta. okej, jag kan kaaaaanske hålla med om att kittla mig i näsan är lite jobbigt att säga och komma ihåg på spanska. me cosquillea en mi nariz. ni förstår ju själva.
träningen sen ikväll var också chill. enbart minutrar, hur jobbigt kan det bli. och det är så gött att simma med paddlar igen. jag blir så glad!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0