When you try your best but you don't succeed.

och ungefär DÄR! tog min karriär inom försvarmakten slut. jag ansökte om att få mönstra en gång till för några veckor sen. och jag fick avslag idag. fine. nu orkar jag inte fler gånger. jag får helt enkelt tro att jag kanske eventuellt kan tänkas vara bra så jag kan komma in på NÅGOT roligt. och blä. jag vill bli diplomat. men man måste ha en fil kand i nåt trist som till exempel ekonomi eller juridik. ALLA GÖR VÅGEN! men om man vill gå nåt tekniskt först då? eller inom lite mer språklig humaniora? nä, säkert inte. härligt att det var just denna veckan allting bestämde sig för att jävlas med mig!

förövrigt var skolan inte mycket att orda om. nu ska jag strax dra och träna. fys och simning. jag som redan hade ont i axlarna...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0