Nu tar jag med mig pengarna hem för själen jag nästan sålde.

jag är trött. och jag vet att de senast fem blogginläggen har börjat med det. men det är min sanning den här veckan. jag måste få sova nån gång.
igårkväll var nog den hemskaste kvällen på länge. värsta kvällen på länge. jag såg ju lagom fräsch ut när jag vaknade. vilket inte var helt okej eftersom idag var dagen för skolfotot. och jag blev ful. som vanligt. jag förstår inte varför jag ens är med. jag lovar mig själv VARJE år att jag inte ska vara med nästa år. och nu står jag här och tycker jag blev ful. i år igen. aaah.
dagen började inte heller särskilt bra då jag tog fel på tjugo över och tjugo i. men efter en spurtcykling sista kilometern kom jag BARA sex minuter försent. eller fem, beroende på vilken klocka man kollade på.

träningen ikväll var mördarn. först fys som gjorde att man blev död vad som än kom näst. och det blev ju inte jättemycket bättre av att vi körde 400 max tid och puls. sen körde vi en tvåhundring likadant. sen körde vi en hundring FJÄRIL (!!!) också tid och puls max och sist en femtia. jag hade mjölksyra sprutandes ut ur öronen efter allt. åhaj, mina axlar. tuuuur att jag bara ska köra morgonpass imorgon. tuuur att det är conny. tuuur att det är fredag imorgon. tuur att det blir mys.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0