man måste vara en idiot för att kalla sig klok.

jag har tillbringat hela dagen i simhallen. det känns skamligt. vi började med distansjakten. 200ry och 200fj stod på mitt schema. 200ry var det ungefär fem år sen jag simmade sist. och jag persade bara med nio sekunder. VAD säger det om min form egentligen? fjärilet gick väl också okej. jag känner mig rätt likgiltig till alltihopa. jag tror inte det är så positivt. sen var det stjärnjaktstävling på eftermiddagen. först skulle jag vara bandomare, men jag snackade mig ur det och blev halvtränare för de små och servade med heatlista. och smsade. så det funkade. innan vi fick åka hem igen satt vi och hade mental träning och skulle simma ett lopp i huvudet och pricka tiden på klockan. jag var sjukt långsam varje gång. utom en då jag hade 1:49 på 200fr. bra! det är läskigt hur mycket adrenalin man får av att bara tänka att man simmar. huvudet spelar verkligen in så mycket.

jag har studiedag imorgon. som vigs åt kemi. och jag är ju så jävla dum och glömmer bort det. upp vanlig tid och vara på central 8:10. tumme upp upp upp!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0