Last night they had to carry me home.

söndagar gillar jag inte. jag var sådär äckligt duktig och gick upp och tränade fast jag egentligen inte hade tid eller lust. men det var inte jättejobbigt pass. jag gled på att alla andra tävlat igår. efter träningen åkte jag till pappa och åt middag. trevligt. fast sen åkte jag hem och var mindre trevlig med min fysikbok. oj, jag tror nog det lät lite fel. hursomhelst så hatar jag fysik. jag har pluggat i två timmar typ och har inte läst igenom allt än och har knappt fattat hälften. jag lär knappast få mvg i b, en sak som är säkert. och jag dör på nästa vecka. det är helt sinnessjukt vad mycket jag har att göra. inte okej. jag dör.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0