jag vill ha dig nu som aldrig förr på slutet, så finns, försvinn inte än.

jag blir så trött av tisdagar. dock blir jag lycklig av att vakna upp och ha ett oläst sms. du är min lycka.
men det var inte så jobbigt som jag trodde idag, trots allt. ryskan var i princip inställd. sen glömde vi göra vårt projektarbete i brist på tid och matten var väl okej medans kemin mest var snack om morgondagen. jag längtar. det kommer bli roligt. jag ska skratta och le så mycket jag bara kan. inte tänka på allt dåligt. må bra. och dricka vin!

träningen var göttig. fart tre, och underbara älskade paddlar. känner dock hur mycket styrka jag tappat i armarna. sög rätt rejält i överarmarna efter 12x100 med "bra fart". men det var ju start 1:45 så det var ju generös vila. fast sen körde vi 10x100 släp med paddlar. inte lika gött, dock. tungt. och ja goch anna var inte precis mästare på att vända..!

imorgon har honey lovat att komma och träna. halv sex ringer jag. sen så blir det prima dag. åhå. det är så att det spritter i kroppen när jag tänker på det. jag måste nog ha små delmål i livet, små ljuspunkter. det är bra. då orkar jag.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0