Jag kan ha glömt din vaksamhet, jag söker inte mer än sympati.

nu borde jag sova. typ nu. jag har ju liksom varit uppe i... arton? timmar. men nu är äntligen nya datorn OCH det trådlösa internetet installerat. det var mitt eftermiddagsnöje. efter lite skola med tre timmar matte och sen lite pizza med malin, moa, steven och albin. mums. hawaii med kebabsås och pommes är skiten, ungefär. festivalkänsla. jag saknar. och längtar till nästa år. men nu är jag trött. fast jag måste städa undan alla kartonger så jag överhuvudtaget kommer fram till sängen innan jag plockar bort all skit som ligger i sängen. bra!

och imorgon ska jag göra de där pannkakorna jag aldrig fick tid att göra ikväll. jag fick finfrämmat i form av jens, honey och loevet. fiiinemang är vad det är. vi kollade på love actually och åt glass. och babblade om jens bilder på otto på hans mobil. hihihi. och jag är lite pepp på kräftskiva. pepp och nervös. ungefär. men ryktet säger att mamman redan gillar mig?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0