jag glömmer bort att andas för sex, musik och våld.

egentligen borde jag gå och lägga mig nu om jag ska orka upp och träna imorgon. fast nä. palla. vi skulle ju ändå inte kommit hem förräns den här tiden typ.
för göteborg var sjukt najs. så jävla roligt. chalmers var sådär mys, jag är allergisk mot att shoppa i grupp, vandrarhem kan vara mysigt, att ta posekort på sjöfartsmuseet livar upp, att dricka baginbox-vin och chilla på rummet, att träffa min älsklingskusin och prata om ditt och datt i två timmar kan knappt slås av nåt, att sitta på en pub och se alla vänner bli fullare och fullare och ta MÄNGDER av fula kort på alla, somna sent och vakna tidigt, se alla inte må helt tiptop, åka buss och vara svintrött, lyssna på föreläsning om plaster och halvsova, springa på världens längsta övergångsställe i en utstyrsel som innefattar skyddsbrillor, röd hjälm, orange väst och gasmask, gå i havet och leta olika organismer, hitta sjöpungar och världens sötaste sjöstjärnor, åka hem i spöregn. synd att vi inte stannade på liseberg, det hade varit roligt. men gud hällde ju hinkvis med vatten över oss...

men jag borde seriöst gå och lägga mig nu. jag ska ju orka träna två pass. fast sen blir det nog jönkan. och sömn! jatack! och förresten borde bilderna på fejjan bli sedda. de är SÅÅÅ smickrande. åtminstone för vissa!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0