jag exploderar om du säger nej!

lycka. min dag blev rätt bra nu ikväll. skolan var ganska överflödig. att avsluta med en föreläsning om svarta hål, på länk, i aulan, gjorde ju inte direkt saken bättre. jag sov mest, tror jag. sen drog jag till jönkan och jens lilla lya. där malin och madde redan var. vi shottade smirnoff och drack "seeder" innan vi drog till huskvarna. klassresan var sådär, men vi hängde mest på lekplatsen och i ett litet lusthus. vi satt och myste och pratade. och sen blev det BABIAN! fan va vi röjde. och de var snorbra. antagligen till stor del tack vare oss. eftersom alla andra var så jäkla lama och vi röjde järnet. och sångaren älskade oss. han pekade på oss och sjöng till oss. det gillar vi. för han är snygg. ju! han pekade på mig och sa "jag exploderar om DU säger nej!" jag känner att jag visst är lite star struck. efteråt gick vi och pratade med dem. de sa att VI var de som gett dem energi att spela. vi är bra. och jag är varm och har knappt nån röst. men ÅHVABRADETVAR!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0