I will always be your soldier.

imorse tränade jag igen. och jag dog. vattnet var äckelkallt. och fartlekar är inte riktigt min grej, jag är antagligen den enda i världen som tycker det är tråkigt. blä. sen drog jag hemöver en sväng, eftersom jag hade bil och sen var jag funktionär med malin och steven på maran. vi skulle ha hand om avprickningen för treorna till orienteringen. fast vi satt mest och chillade och åt kladdkaka med after eight. smarrigt värre och verkligt kletigt. men mums. vid elva drog vi, för det var tråkigt att sitta och vänta på folk som tog två och en halv timme på sig att lunka runt och leta efter kontroller. lama gänget. vi kollade helt enkelt på målgången på maran och sen drog vi. vi gillade att tjejernas vinnare hade 53. synd att inte annie var med, hon hade lätt vunnit då.

imorse på träningen var jag och annie och anna väldigt trött. ingen fattade vad conny sa som insim och sen kläckte annie den helt underbara kommentaren: "ryggsim är jobbigast på ryggen!" jag reagerade först inte men anna såg jättefrågande ut och sen började vi asgarva. haha!

åeh. jag vill verkligen inte ha matteprov imorgon. det lär inte gå nåt vidare. men det jag inte kan nu kan jag inte imon heller, så jag tänker inte plugga mer. ju!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0