I can tell that you've been crying, even though you try to hide it behind those tangled golden locks of yours.

jag var hos tandläkaren imorse. det är läskigt. inte så att jag har världens tandläkarfobi eller så. det är bara obehagligt. och det mest skumma idag var när han berömde mig för mina fina tänder och helt plötsligt vände det till nåt negativt. fortsätter jag att ha fina tänder kommer jag få hål. eh okej? detta gjorde att jag kom försent till ryskan. sämst. och det är sjukt svårt. och vi har fått typ trettio glosor till fredag. när var det tänkt att jag skulle hinna göra dem? jag som till och med VILL göra den läxan, lägga ner tid på att lära mig. blä.
efter en liten sväng drog jag till central en stund och sen mötte jag upp tjejerna på stan och vi åt på coco thai. mumma! och sen var vi tvungna att åka hem till honey så hon kunde byta skor eftersom hennes skoskav hade blödit igenom rätt rejält. läbbigt! och det resulterade i att vi kom försent till klassrådet/matten. bra. verkligen inte min dag. i flera bemärkelser. hemskt.

nu ska jag åka och träna. rapporten närmar sig slutet. det känns åtminstone så. jag får nog g. typ.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0