I bet you look good on the dancefloor.

igår var det trevligt. kräftskiva med FET släkt, lekar och kräftor. och mys sådär. och jag frös ihjäl om fötterna. att stå barfota i bara underkläder och en tröja ute på gräsmattan i en timme i tregadig nattluft är kanske inte JÄTTEBRA? men det var vackert. och åh. jag blir lycklig.
när jag kom hem ieftermiddags har jag skrubbat potatis och handlat och tankat och städat. bara söndagssysslor. FAST jag hade ju behövt plugga matte. rätt mycket. tur att jag inte har spanska imorgon. matte fram till träningen då. jag hoppas verkligen att provet går bra. jag kommer nog dö lite. men jag har ju fredag att se fram emot. babian. med malin, jens och madde. puss. jag längtar. konserter är verkligen vad jag lever för. mums.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0