Hundra år av tvåsamhet.

åh. imorse vaknade jag upp i jönköping, i en smal säng, en bit ovanför marken, jämte en person jag gillar rätt mycket. det är ganska bra. sen åkte vi ner på stan och blev bjudna på fika av pappa och susan och frida och alex var också med.
ikväll åkte jag till moa och umgicks med michan, tamara, honey och ida. och moas hund sally. vi spelade spel och käkade tacos och kollade på en kass film, revolutionäry road, och hade utmärkt roligt och trevligt helt nyktert. eftersom jag körde bil. bästa på hela kvällen var ida och michan på alias. ida skulle förklara reumatism och säger "när man har svårt att skriva och läsa..." sen ska michan förklara nåt ord och säger "där kaninen hoppar ner i" varpå ida utropar "HATT!" fast tamara var rätt rolig också. trevlig och myyycket underhållande kväll. bortsett från filmen.

nu ska jag sova lite innan syrapasset imorgon. värt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0