Fribiljett mot himlen.

jag dör. HELT SERIÖST. mina axlar. mitt huvud. min mage. AJ!
för mitt ryskaprov gick väl sådär. jag vet tre fel jag har. men egentligen borde hon inte begära att vi ska kunna det. och jag och honey var duktiga som fan och jobbade på på projektarbetet. och vi konstaterade att vi är rätt fula när vi dyker. HIHI!
och träningen ikväll var jobbigaste på länge. till och med jobbigare än igår. hur det nu är möjligt. fart tre är jobbigare än syra, om man kör rätt, och tro fan att vi körde rätt. AJMINAAXLAR. men jag blir så jäkla sur på alla som hetsar upp sig över småsaker, som typ vilken bana man ligger på. jag simmade ett helt pass på sexan på flera månader. men jag dog väl inte? jag orkar inte käfta om sån skit. fattar de inte att det finns viktigare saker att bry sig om?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0