förför mig, det här livet förstör mig.

jag borde verkligen sluta må såhär. det är VERKLIGEN inte hälsosamt. men jag vet inte vad jag ska göra för att stänga av mina tankar. det går inte. jag orkar inte.
alltså var min dag ganska värdelös. vi skippade sovmorgonen och provade studentmössor. finemang. fast de var ju egentligen skitfula. och jag får sån ångest. jag vet inte om jag vill ta studenten längre. nä, jag vill nog inte det. jag vill inte att allt ska ta slut. vart ska jag ta vägen? hur ska jag klara mig?
och sen matteprovet som gick åt helvete. som väntat. som alltid. jag misslyckas med det mesta nu för tiden verkar det som. jag borde ta mig samman. och berätta. eller bli glad och inte så jävla deprimerad som nu. nej. jag måste berätta. men vem vill lyssna?

på träningen hade vi först massa fystester och jag var sämst på det mesta. det var sjukligt jobbigt att hänga knäveck på trampolinen och göra situps. inte ens i magen är jag stark. och min axel pajade med. igen. som vanligt. JAG ORKAR INTE! tur att jag får roa mig lite på babian imon. hoppas det blir bra nu.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0