Bakgator, jag mötte dig på bakgator.

äntligen är det fredag. skönt. jag blir så glad. för vi hade conny imorse. och han dödade oss med idioten och hoppa mellan kanten och botten fyra gånger i rad. och sen fick jag fixa mig helt själv, för första gången på flera år. lite mys, sådär. flashbacks from the good old days.
skolan var rätt chill. jag borde börja plugga till biologiprovet, ja? och så upptäckte jag för en stund sen att jag inte alls har sovmorgon på måndag. klantigt av mig. blä.

ikväll kommer jens hit. så vi får slåss med mamma om vår enda tv. och mina framkallningar kom idag. de blev rätt sämst. och nu vet jag vad drop-dead-gorgeous-snyggingen i monde yeux heter. MUMS!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0