And we couldn't change our destination on this road of facination for love.

jag borde verkligen sova mer än vad jag gör. jag är rätt sämst på att säga åt mig på skarpen att jag ska gå och lägga mig. jag är lite som pippi. "om jag inte lyder då, då vankas det smörj!" därför var jag sjukt jävla trött när klockan ringde kvart över fem. idag var nog första dagen jag helt allvarligt funderade på att inte åka alls. men jag övertalade mig själv att åka ändå. vilket jag nog inte skulle gjort. petra ÄR verkligen en slavdrivare. vi körde 16 medley med armhävningar i mellan. och massa benspark. jag dog lite. och somnade typ på ryskan. jag dog ännu mer. mest på skolan. och lite till på träningspass nummer två. 40x50. och sluta på 37 blankt. njaaa... jag är trött. JU! jag borde somna i soffan snart. och kolla på brokeback mountain. i omvänd ordning, kanske. eller nä!

imorgon ska jag shoppa upp min lön. hörlurar och kläder <3 jag råkade ju kliva på en av hörlurarna och den andra har visst också spruckit. det är bara en tidsfråga innan de ramlar sönder och slutar funka helt. så jag är i ett rätt akut behov av nya. japp. och sen ska jag och pap kolla på säng på ikea. jag vill ha en mjuk. och han lovade att bjuda mig på fika. det är det minsta han kan göra.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0