And now I'm back, to let you know, I can really shake 'em down.

åh. varför sover jag aldrig?
jag sov knappt nåt mellan träningen igår och imorse. igår var förövrigt typ världens tråkigaste pass. och massa fjäril och medley. jag dör. och mina axlar. vi ska inte ens prata om dem. de ramlar av snart! och passet imorse var också rätt trist. istället för 10-10 körde vi 4 tvålängders start 15. GANSKA SÅ dömt att misslyckas. och det var egentligen bara viktor som klarade det. och han hade ju grodfötter. blä.

kemiprovet gick helt värdelöst. jag kommer helt seriöst få ig. det skulle inte förvåna mig för fem öre. det var tre frågor jag knappt ens svarade på. och de var mvg-frågor, allihop. lyckat!
resten av dagen har mest skuggats av kemiprovet. allt blir liksom gråare. sen nu när jag kom hem har jag suttit och spanat in högskoleutbildningar, bara för det. och OJ, vad jag inte kommer komma in på nåt jag vill. jag är antagligen helt sjuk i huvudet, men jag vill nog söka kemiteknik. och nu kommer jag få typ g i kemi b. varför blir det alltid såhär?!

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0