Why do you love me so much?

åh. att träna på morgon är döden. att sen träna pass nummer två är rena självmordet. dock var inte petras pass lika jobbigt som vanligt. men nu ikväll. SNACKA om att dö. jag fattar inte hur richard tänkte när han satte 10x25 start 20 och sen 8x75 start minuten. JAG DOG. som om man inte hade ont i armarna sen innan. vi slapp åtminstone 12x100 medley. tur det. men AJ MINA ARMAR!!!!!!!!!!!!!

dock hände en väldigt positiv sak idag. vi fick tummen ur och bokade studentresa. även om vi inte får. det är rätt korkat egentligen. de försöker verkligen ge oss dåligt samvete, och de enda som verkligen får det är ju nv, just för att vi är så skötsamma. och vi är ju de som har skött oss, alltså förtjänar vi att få åka. det är så dåligt! hur som, så åker vi 21 maj. jag längtar!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0