Tusen optimister kommer anklaga dig för stöld.

urk. måndagar gör knappast någon glad. eller, jag fick tillbaka fysikprovet, det gjorde faktiskt mig jäkligt glad. mvg, med marginal! och jag älskar när läraren rättar fel! och sen hade jag bara en lektion till, så jag tog bilen hem sen och läste lite spanska och försökte komma på nåt smart att skriva på sjörapporten och failade rätt hårt. så jag satte mig och la in musik på minneskortet till mobilen istället. underbart när man verkligen inte har nåt man måste göra sådär dirr. men det har jag nog antagligen i helgen sen. flytta möbler, klippa hår, städa stugan och kanske eventuellt hinna umgås lite också. blä.

hur som, så var träningen idag också väldans chill. imse har fått för sig att ha mental tränings-vecka. vi började passet med att snacka i tjugo minuter, köra mental träning/SOVA i tjugo till, simma fart två i ytterligare tjugo och en lagkapp resten. hejochhå, vad ansträngade. det är ju trots allt b-vecka?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0