The best you ever had is just a memory and those dreams.

idag har det varit en såndär bra dag som gjorde att jag blev på skitkasst humör när jag kom hem och nåt strulade. för dagen var bra. och vi skrattade så vi dog innan kemin. och jag och blixt skrattade ännu mer på föreläsningen med paolo roberto. som förövrigt var svingrym. och aulan var totalt fullproppad, och jag och blixt satt i mitten och såg och hörde bäst ungefär. man blir så glad. för skolan i sig var ju också glad. jag blir glad. utom när jag tänker på biologin. som jag har imon. jag vill inte ens tänka på det. eftersom jag spenderade nästan fyra timmar i aulan hann jag inte plugga så väldans mycket. och det är illa. för biologi är ju inte mitt starkast ämne. så att säga. men, det får väl gå som det går. jag ska bli nöjd oavsett. jag gör alltid mitt bästa och mer kan man inte ge. jag är bra, har jag bestämt mig för att tycka.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0