Teardrops down my face, I curse the day that I was born.

just nu dör jag så jävla mycket. hela dagen och hela helgen.
högskoleprovet gick väl okej. jag räknade ut lite snabbt att jag nog hade runt 1,2. men jag vet inte. jag är på nåt sätt ändå inte jättenöjd? äsch. och sen åkte vi ner till växjö och jag och magnusson gick ut på promenad i en timme istället för att sitta inne på dagiset tillsammans med tjugo andra på tio kvadrat, ungefär. och jag har sovit under ett bord inatt. tur att man inte tillhör typen som ofta hetsvaknar och sätter sig upp mitt i natten.

och idag har jag bara simmat två grejer ändå. och andralag på båda. jag blir rätt trött. för imse tror ju inte på mig. och han fattar ju inte hur han ska göra för att gynna mig? ingen fattar, vilket ledde till att jag hade starten på 50fr och fjärset på 100me. LYCKAT! död. och nu har jag så in i helvete ont i axeln. vendela tryckte lite och jag höll seriöst på att kissa på mig, så ont gjorde det. men det kunde jag ju inte säga till imse, för nä, det är ju bara viktor som blir allvarligt skadad. alla andra är klena och eller kan inte känna skillnad på smärta och träningsvärk. just det ja.

imorgon ska jag och pap åka till göteborg. härligt. sen stannar jag nog i jönköping på hemvägen. också härligt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0