som en full student på ett flak.

det var fruktansvärt tungt att gå upp imorse. jag ville döda min väckarklocka fem gånger om. men jag var ju tvungen att masa mig upp och till skolan. död. som ryskan. död. som svenskan. jag ville döda gunilla. argh. som kemin. död. som fysiken/matten. som dock var rätt okej ändå. integraler verkar spännande. woho.
sen tränade jag lite. också döden. imse överträffar sig själv gång på gång. igår var det tråkigt. idag var det tråkigt och jobbigt. 4x400 max 25 varje hundring-50-75-hela. BLÄ! jag dog och körde sista på 5:18. usch. inte stabilt formbesked. och jag ska ju tydligen med till dm nu. efter högskoleprovet. jag dör. imse är dum i huvet.

efter träningen skulle jag gå till malin och jocke och lämna malins kamera. och jag gick fel. typ en halv kilometer. det är svårt att hitta i handskeryd juuu. haha. jag är lite sämst. jag bor ju ändå i handskeryd!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0