So I'm moving to New York cos I've got problems with my sleep, and we're not the same and I will wear that on my sleeve.

aj mina axlar har pajat. som vanligt och som väntat. idag har det gått hyfsat. inte precis vad jag hopppats eller så, men tre silver och ett guld är okej. men jag gjorde inga pers eller så, jag var ganska konstant mellan en och två sekunder över. tre på medleyt. men det funkar och jag kan gå gratis på bio för jag kan dessutom skryta med att jag vann med typ sju meter på bröstsimmet. inte jättemotiverande, därför jag bara hade 1:27. men äsch. okej.

jag och jens räknade nyss ut att vi nog har två månader nån dag när som nu. antingen idag eller igår eller nåt sånt. fast vi vet inte. allt är beroende på hur man räknar och varifrån man räknar. men typ efter emmaboda. tror vi. äh!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0