Now I know, what I'm thinking, what I'm feeling, what I want my life to be.

jag åkte till central i förmiddags och det KÄNNS som jag kanske eventuellt gör framsteg. men jag får svårare och svårare läxor för varje gång.
sen har jag fixat nån som ska sy min balklänning. kommer bli finemang. när jag nu ska hinna dit och prova och sådär med. det ska jag visst klämma in på måndag redan. mellan skolan och träningen och allt annat. LYCKAT!

träningen idag var också rätt tråkig. 40x50 liksom. fast jossan är najs och hon får alice att prata öschötska. och sen satt jag och martin och snackade i en och en halv timme efter träningen. mamma undrade varfan jag varit när jag kom hem klockan nio istället för halv åtta. hihi!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0