Nobody gets me like you.

jag är äckligt rastlös. det kryper i kroppen. jag vill bara åka till stationen nu. jag har till och med fixat håret redan. och smink och kläder ska vi fixa hos jens sen.

jag gick upp och tränade imorse också. petra ÄR verkligen en slavdrivare. alldeles för många 10-10, 4x2 start 15, säkert 50 triceps-dips, frisim, benspark, start uppifrån, kickar, you name it. jag dog. mina armar dog som fan. enligt petra var det visst tricepsens dag idag. AJMINAARMAR. och jag tänkte jag skulle rota fram mitt rehabgummiband från längst in i garderoben och ta tag i mitt liv och göra nåt åt mina hemska axlar. JA!
sen åkte jag och pap och käkade på golfbanan. mums, mat. och jag slipper betala varenda gång. därför man har en pappa som fjäskar som fan. särskilt när jag verkligen är värd det med.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0