Men om du ramlar kommer jag att ramla åt samma håll.

igår var båda bra och rätt kass. för första gången en bra gång på central och sen lite shopping i jönkan. och lunch med mamma och promenader genom hela stan. och jag gick till slottet och hälsade på och mangan saknar mig och jag är varmt välkommen igen i sommar. jag saknar det lite, faktiskt.
sen åkte jag till jens och vi kollade på film, åt dumlekakor och hade tårparty. som alltid. men det är bra. att han finns.

imorse sov jag gott eftersom jag glömt att flytta och ställa väckarklockan och jag vaknade först halv tio. första gången jag försover mig mer än en kvart. så jag stressar till skolan och märker att den lektionen jag missat ändå var inställd. jag älskade verkligen mig själv just då. istället för att ha ett hål på en och en halv timme först på morgonen sover jag den tiden. jag blir så glad. det gjorde hela min dag. sen satt jag och honey med projektarbetet och var allmänt bäst. det kommer bli bäst. och jockes starter var faktiskt jäkligt grymma. brabra.

träningen idag var mördarN dessutom. passet låg på 5000 och var 12x200 start 3:00 och 3:30 hälften hälften och sen 5x100 start 1:30. anders hade tänkt 12!! död. tur att vi slapp.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0