jag får liksom ingen ordning på mitt liv.

jag funderar seriöst på att lägga ner det här. jag ska testa lite nya grejer ett tag, innan jag bestämmer mig definitivt. jag är ju inte så dum att jag lägger ner allt skrivande på en gång. då skulle jag ju få abstinens och panikångest. jag måste ju få skriva av mig på nåt sätt? men just nu känns det som om en mening eller två passar mig perfekt. jag orkar inte skriva ex antal rader om händelselösa dagar. jag vill skriva det jag verkligen menar. och det jag började med idag är det ingen som ser. hejvadjagärbra. jag skriver ju egentligen ändå bara för min egen skull, för mitt eget bästa. och ändå är det en knapp bråkdel jag skriver. jag vill kunna skriva på riktigt.

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: kristine

Jag gillar din blogg stark. Sjukt personlig men det är bra!

2009-10-30 @ 12:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0