I’ve met someone that makes me feel seasick.

nu är jag hemma igen. efter först en kort skoldag med fysikprov som gick alldeles förträffligt. enligt mitt tycke. sen struntade jag helt enkelt i att träna och åkte till stensjön istället, för att fira att fysikprovet var över och för att kalasa på mina överblivna emmaboda-cider. när vi kom dit hade steven redan spytt och ante satt med sin nyinköpta ukulele och spelade falskt i helt fel tonart. efter att tag kom det fler trevliga folk och albins hus fylldes snart. de flesta drack nog lite mer än de behövde, tror jag. jag kände att jag gjorde det. det enda positiva med att vara lättpåverkad är egentligen att man nyktrar till så pass fort. till skillnad från vissa andra. det slutade med att två pers satt och spydde på varsitt håll och ante däckade i albins lillasysters säng. sen hånglade jag med tjejer också, för första gången, typ. tamara var på, och tobbe hetsade, och sen malin, självklart. men när det är tjejer är man ju knappast otrogen. tycker inte jag, åtminstone.

tur att det är först på eftermiddagen jag ska tävla. jag börjar redan känna antydan till huvudvärk? men tiomanna är väl egentligen det jag satsar på. och 50br, självklart. resten får mest gå som det går. jag blir nog okejnöjd ändå.


/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0