I'll be marching by your side.

och nu var det 40x50 IDAG IGEN. jag dör. och jag blir så sjukt jävla trött när folk medvetet underskattar sig själva för att man ska säga att de är bra. jag blir så trött.

och jag hatar mig själv. och ingen ingen pratar med mig. jag som skulle åkt till grimstorp ikväll. men det är alltid jag som får tjata. jag är sämst. och jag mår så jävla dåligt. (och jag vill inte ha en enda liten kommentar om att jag ska rycka upp mig eller nåt. gå och dö eller skaffa er ett liv. ni vet inget om vad jag har för anledningar.)
men tack conny <3

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: S

jag vet inte hur jag hamnade här och kommer nog inte orka läsa och ta reda på det heller. men: jag tror att du är en fin person, känner det på mig. och det brukar vara den som alltid får kämpa som tillslut får mest tillbaka

2009-10-29 @ 23:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0