if you love me, would you let med know?

jag är hemma. tiomanna gick okej. allt individuellt gick mest bajs. ett silver på 50br, med en tid som inte ens är värd att nämna. men 4x50fr var roligt. och vi slog klubbrekord. och alla simmade riktigt jäkla bra. och jag gjorde 29.6, vilket mer än godkänt. sen gjorde jag 29.8 på tiomanna också. tiomanna är alltid så roligt. och vi piskade skiten ur eksjö. även fast de hade erik rosenqvist på sistasträckan. han är så rolig, han puttade i mig i vattnet efter prisutdelningen. med kläderna på. och medaljen. haha. fast jag brukar faktiskt bada med shorts och t-shirt efter tiomanna varje år. det är lite standard. åh. tiomanna är roligt. jag älskar verkligen att simma lag. det blir sån stämning.

och imorgon blir det mer simning. fyra distanser på två pass. lite mer chill än sju distanser på tre timmar. jag dog faktiskt rätt mycket, om jag ska vara ärlig. men imorgon ska jag fixa guld på 100br, åtminstone. och utmana sandra så gott jag kan på allt annat.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0