If I had a dime for everytime I been vile, I’d be a milionaire by now.

jag mår så jävla kasst. och ja, jag vet varför. fast jag hade kunnat säga att jag inte visste. allting är verkligen självförvållat. vad jag hatar mig själv. jag måste ta tag i mitt liv och göra slut på allt. snart. snart som fan. helst idag. men det går inte. då förstör jag ju bara allt ÄNNU mer. skjut mig. det hade nog varit den absolut enklaste lösningen.

allmänt meningslös och värdelös dag idag dessutom. fick köra fram och tillbaka två gånger till stationen klockan sju imorse. sen tog det en timme att somna om, lagom tills jag skulle gå upp och åka och byta däck på mammas bil. och sen tänkte jag åka till pappa och hämta honom på jobbet och satt och väntade i en halvtimme och ringde tillslut och då satt han fortfarande på tåget, nånstans runt norrköping. så jag fick åka hem innan jag åkte till stan igen efter en timme. sönderstyckad dag <3
och snart ska jag träna igen. fast jag hoppar fysen med tanke på vilka smärtor jag hade igår.
och jag har seriöst börjat fundera på om det är nåt fel på min mobil, eftersom jag inte får några sms. eller så är det så att ingen vill veta av mig och låter då bli att svara...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0