I swear I didn't know about the girl.

träningen imorse kan jag inte direkt säga var jobbig. men jag var trött eftersom jag inte kunde somna. dock var jag ändå inte så trött som man kan vara, men det är ju inte direkt nån höäjdare att gå ut och ställa sig och skrapa rutorna halv sex på morgonen. nä!
labblektionen var roligaste på år och dar. vi lekte med plaster och gjorde hårda och mjuka bollar och hade oss. och mina tummar är kanonröda sen honey "råkade" överdosera karamellfärg. men det är najs. och jag och tamara är lite kära i våra bollar. de är coooola!

i eftermiddag har jag försökt ge mig i kast med biologin. utan vidare resultat. jag försökte också göra uppgifterna i fysiken och failade där med. jag hatar fysik. fatta att vi har prov snart igen. BLÄ! sen gjorde jag min spanskaläxa dessutom. och jag förundras gång på gång varför det i hela friden är en 3,5''-diskett i min spanskabok. det är väl ingen människa som har diskett-uttag på sin dator när det är 2009? inte har jag det, iaf.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0