Flicking through a little book of sex tips.

jag älskar att vakna i jönköping. fast imorse hade jag SJUKT ont i axeln. jag drömde till och med att det gjorde ont i axeln i drömmen. bra där! så går det när man nästan är en halvmeter bred över axlarna och sover två i en nittisäng.
sen trodde jag att jag skulle ta tåget hem, men så visade det sig att det visst inte gick nåt tåg då utan först om en timme. så jag fick snällt vänta, men var redan vaken och fullt påklädd när jag upptäckte det. bra där nummer två.
när jag var hemma i nässjö igen åkte jag och mamma med mormor till sandsjöbaden och smaskade på varsin laxplanka tills vi pös över av proppmätthet. då åkte vi hem och käkade kladdkaka istället. smarrigt. och TJOCK som fan.

imorgon är dessutom startskotten på en ny, hektisk vecka. och startskottet till ganska många saker egentligen, rent generellt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0