En bänkrad i en rastlös sen april.

det är tur att det är lov nu. jag har varit alldeles för trött idag, för trött för mitt eget bästa, liksom. jag och honey skrattade mest ihjäl oss på både kemin och fysiken. och honey har dessutom inga "stämjärn" på sitt halsband. gångjärn, annars? och när vi berättade för moa sa hon att hon tänkte på stämgaffel. inte många rätt idag. dock har jag upptäckt att man kan få världens sockerkick av clementiner. hihi!

träningen var chill med. marcus piehl var där och vi dreglade över honom. mums, OHJA! sen körde vi mest växlingar och sånt och lamade oss lite. woho. och nu dör jag lite av nervositet. plats fyra i aulan. ses vi, måntro? önska mig lycka till i annat fall?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0