Det skulle va lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag, tror jag.

herregud, vilken kväll.
jag och tamara var flummiga redan innan vi börjat dricka. sminka sig själv och jens i jens lägenhet. woho. och sen hann vi dricka en cider var innan vi tog bussen till cigarren och dumpade jens hos lustig-david. sen gick vi hela vägen bort till bongo och spanade läget. vi tog en cider och upptäckte att vi inte kände en kotte. så vi gick tillbaks till lustig-david för att hänga där tills centrum öppnade. men vi blev kvar där hela kvällen eftersom tamara hittade ett ragg (som var tjugofyra!!!) och jens började spy. jag blev tröttare och sur och kände mig ensam. och sen gick vi hem efter att ha letat efter skor i tjugo minuter. och hemma hos jens käkade vi varsin billys och kom sen på att kladdkaka hade varit smaskigt. fast jens hade knappt nåt mjöl så jag och tamara började ringa på grannarna för att fråga om mjöl. halv tre på natten. bra! men ingen öppnade så kladdkakan blev rätt äcklig. men smeten var mumsig!

ikväll ska jag vara fyllechaffis åt pap och hans folk. och jag har skavsår som fan i nacken. och skoskav sen igår. dessutom märkte jag att mina kläder ligger kvar hos jens. hej glömska. jag måste återvända på riktigt snart då?

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Jens

kområ!

2009-10-31 @ 18:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0