build a fortress round my heart.

jag är dödligt trött. från att ha blivit väckt av den där satans telefonen vid åtta-snåret till att komma hem kvart i tio och vara helt död och uthungrad. för även om skolan var okej var det inget nämnvärt. eller, jag failade ju inte spanskan. jag tyckte till och med att det var lätt och gick först. bravo! jag tog en sväng till pappa sen och åt och fick massa reklamprutlar från nordic rail. nördigt. sen drog jag och tränade. aj mina armar. 1800-900-450-225 räkna till. fart två till tre. jag dog. mina armar dog. blä. sen  kom honey och jocke hjälpte oss att filma projektarbetet. det gladde oss att han var lika dålig som vi. han gjorde också ex antal failstarter. hihi! sen körde jag hem och vi pratade massvis. <3

och jag kommer säkert se ut som massakern i nånstans imon. bläkom. för jag måste verklgien sova nu. tur att jag inte ska träna imorgon imon åtminstone. då hade jag verkligen avlidit, tro mig!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0