backfire at the disco.

jag dör. och mina axlar likaså. min dag har mest dödat mig. datasalen hela förmiddagen och fysik och konjunktiv hela eftermiddagen. tur att jag struntade i fysen. mina axlar hade nog dött på riktigt med tanke på vad som väntade på vattenträningen. fyrahundringar. så in i helvete. och vi var åtta vs. sju på banorna. LYCKAT! imse är dum i huvudet. och jag låg där på 5:30 nånstans. tråkigast i världen. och jag hade 2:32 när vi körde en tvåhundring det sista. det enda positiva var egentligen sill och haj. det var år och dar sen vi körde det sist. men mer än hälften blev tagna direkt, och då var det inte lika värt längre.

och nu måste jag plugga fysik. och ryska. herregud. jag kommer aldrig få sova. jag är dödstrött.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0