and minutes after we've worked things out I'm back and I'm throwing these sharp knives.

göteborg igår. jag shoppade och myste på stan och sen åkte vi till ytterby och käkade pizza och hälsade på f&f. och jag blir så ledsen. det gör ont att se henne så. hemskt. jag vill inte tänka på det.
jag stannade i jönköping på hemvägen. härligt. umgås är bra. fast jag somnade tidigt. så social är jag. och imorse åkte jag tåget hem och lyckades ha sån tur att jag både hann fylla på busskortet och hann gå till torget och ta bussen hem, så jag slapp gå och tjänade då tjugo minuter. fast sen fick jag gå till pappa och hämta bilen. och alla mina shoppingpåsar. och en påse med skumbräck. den andra glömde jag i jönköping.

strax blir det nog träning. och imorgon på morgonen också. och kanske kvällen. jag har fuskat så mycket nu, sista tiden. men jag lär nog ändå inte understiga 95%. jag ska inte vara orolig. isånnafall ska han stämmas!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0