you can't eat and you can't sleep and all of the above.

är det bara jag eller flyger helgen bara förbi och det är måndag varenda dag nuförtiden? hursom var dagen okej. jag lyckades visst pricka in ett poäng ifrån mvg på matteprovet i torsdags. äckligt surt. BARA för att jag glömde ett +c på en ynka pytteuppgift. dö!
min spanskaredovisning gick dessutom över förväntan. además de la calle, so to speak! kommer lätt bli en klassiker.

träningen var lam och trist. men det var lite roligt när vi var i omklädningsrummet och dog lite och vi pratade om dialekter och jag sa att man är från småland när man tror att katig är rikssvenska. anna, alice och eve vänder sig om och ser frågande ut och alla utbrister: "är det inte det?!" hahaha! alla äro vi lite smått dialektalt defekta!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0