Who had the brain where it started to sink in?

åh. gårdagen var underbart bra. bortsett från att jag gick upp klockan fyra och sen inte lyckades sova nåt på bussen upp. förmiddagspasset gick lååååångsamt och jag köpte en snygg arena-baddräkt. det är verkligen skiten att impuls-shoppa baddräkter. jag gillart. sen gick vi och åt och gick lite i o-ringen då vi inte hann åka till city. sen köpte jag och alice fetingmuffins och sen satt vi och dog i e-dal i väntan på finalpasset. mycket bra. och mums på alla. men urk på michaels skägg. vafan? och han simmade dåligt? skärp dig! och fria snart, hallå! hihi. vi (jag och alice) var dock de enda som nöjde oss med bilder från läktaren och var tillräckligt respektfulla för att inte smita förbi vakten och gå in till avsimningsbassängen och trakassera michael innan loppet. BRA! jag blir så trött. vilket jag också var hela vägen hem. men jag kunde inte sova. så jag närapå dygnade. inte helt okej. inte fyra till två, iaf. usch. men jag och jocke fick oss ett gott skratt på bussen hem åtminstone. alma såg helt klarvaken ut, men mumlade och sluddrade och pratade osammanhängande och slocknade mitt i. helt klockrent. mycket bättre än matildos en saft, två saft, en höna!

idag var jag lagom mör i skolan. så biologin blev inte väldigt produktiv. vi satt och pratade om att "lufta haploida celler" som fogel uttryckte det så fint. nya uttrycket for sure! och helt gudomlig nv-humor är vad det är. kan ju inte annat än älska.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0