Vi bara dör ju så jävla mycket hela tiden.

åh. det var plågsamt att träna imorse. jag och vendela körde benspark med våra stackars armar. det måste sett fantastiskt roligt ut att se oss försöka få av oss tröjorna i omklädningsrummet. hihi!
sen labbade vi absolut hela förmiddagen, men det var roligt. vi väntade ändå mest. och jag är sjukt skillad på att pipettera i brunnar. woho. nånting ska man ju vara bra på här i livet. fast sen var jag och annie lekledare på gympan för vi ju hade ont i armarna av baconet. men det var också kul och biggan bara tjötar hela tiden. hihi!

och åh. jag har matteprov imorgon. känns ju sådär. kommer nog gå sådär också. men önska mig lycka till!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0