Vet du vad frihet är så säg det nu.

okej. det var okej. förutom att jag råkade faila en pannkaksvändning och halva pannkakan landade på golvet samtidigt som jens tog ett foto. sen blev jag lite emo. men det var bra. ja.

och imorse vaknade jag med en dundermegaförkylning. nu framåt kvällen fruktar jag att jag kanske kan ha drabbats av svinis. illa, illa. men vi håller väl tummarna för att jag överlever?!

övrigt idag lyckades jag få värsta sladden i snöovädret. sen hade vi projektarbete hela dagen och gjorde ändå inte särskilt mycket. hihi. fast jag var och åt med killarna i b, det var rätt najs. då var honey hos tandläkaren. sa hon. sen kom hon tillbaks och meddelade helt iskallt att hon hade körkort. och jag hade gått på lögnen, damn. hihi.

och imorgon ska jag skriva fysikprov, med eller utan svinis, helt enkelt. fast jag kanske skolkar ryskan, så jag slipper få läxförför på fetaste läxan som jag inte gjort. så är det alltid. dåligt!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0