Oh, please please, believe in this oath of allegiance.

åh. jag var på central idag. eller jag cyklade dit. och dog lite av kyla. men det gick bra. kanske näst sista nu. jag hoppas. för jag vill inte längre. det känns bra nu. ju.

skolan var okej och jag och gabbi var äckligt produktiva på spanskan när vi satt och spelade word challenge. woho! och sen cykljade jag hem i snön och åkte med pappa och käkade pizza och sen kollade vi på hv-frölunda. ohja. bra skit. och jag var populära tjejen och träffade fogel och blixt. och jag hade tippat på 3-3 och vinst i sudden. det blev 2-2 efter sudden. blä. och nu gick visst färjestad om. illa illa.

imon är jag den enda som är i skolan. jag MÅSTE gå på ryskan. fast sen ska jag in till jönkan och shoppa julklappar. tror jag. eller kläder. vilket som. puss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0