låtarna som är såhär.

Låtar som..
♥ ..har gjort mig glad: Mr Brightside - the Killers
♥ ..har gjort mig ledsen: Fix you - Coldplay
♥ ..jag vill dansa till: Palace Station - Melody Club
♥ ..jag vill dansa ännu mer till: Greased Lightnin'
♥ ..lugnar ner mig: Samson - Regina Spektor
♥ ..jag lyssnar på för att bli pepp: Execution song - Johnossi
♥ ..påminner om min kärlek: I thought you said summer is going to take the pain away - Hello Saferide
♥ ..påminner om gamla tider: Boston - Augustana
♥ ..påminner om ångest: Det kommer bara leda till nåt ont - Säkert!
♥ ..jag lyssnar väldigt mycket på just nu: Dirty Dancing - Frida Hyvönen
♥ ..är väldigt, väldigt bra: Hugger i sten - Lars Winnerbäck
♥ ..lyssnas på i ilska: om jag är arg på mig själv: Mummy - Timo Räisänen annars Somebody told me - the Killers
♥ ..jag lyssnar på när jag är kreativ: Hänt - Slagsmålsklubben
♥ ..påminner om sommardagar: Elden - Lars Winnerbäck
♥ ..påminner om våren: För sent för Edelweiss - Håkan Hellström
♥ ..påminner om en bra film: She's like the wind - Patrick Swayze feat. Wendy Fraser
♥ ..påminner om staden jag tycker om: Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkan Hellström
♥ ..jag lyssnade på när jag var 13: Kom änglar - Lars Winnerbäck
♥ ..jag lyssnade på när jag var 15: Dysfunctional professional - Backyard Babies
♥ ..jag lyssnade på när jag var 17: Jag är en vampyr - Markus Krunegård
♥ ..jag lyssnar på just precis nu: Hundra år av tvåsamhet - Babian

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0