Jag ångrar att jag gick upp idag, jag skulle somnat om.

jag dör som fan nu. med all rätt. jag vet inte om det nånsin varit såhär jobbigt att simma sponsorsim. ni fattar inte hur jävla hemskt det är. men jag simmade iaf 6400. jag vet inte om det är bra eller dåligt, men jocke var iaf bara 375m före mig. för det var ju bara jag och jocke som körde en och en halv nu. urk. men jag fick lite draghjälp ändå. jag, alice, matilda, william och mackan på en bana. jag hängde på första halvtimmen, sen insåg jag att jag skulle simma en halvtimme till när de gick upp så jag slog av på takten lit eoch blev varvatd nåra gånger. men jag bryr mig inte så mycket. det var mest att ta sig igenom utan att dö eller spy. men jag lovar att det aldrig varit så lockande att spy i golvbrunnen som då.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0