I'm loving angels instead.

tre ord. inte min dag. knappt igår heller, om jag hann nämna det. men conny <3 igår. bra. tack.
imorse var det träning och sen filmade och klockade jag och honey projektarbete. vi är rätt grymma ändå. och sen chillade vi i skolan och tankade in filmerna och sånt. och skolan var överflödig. jag kommer köra i biologi. så jävla hårt. hur ska jag klara mig?!
sen var jag snäll och handlade åt mamma på vägen hem och väl hemma säger mam att pap visst är påväg till göteborg för farmor är sju. men jag måste handla mer. och sen kommer jag hem igen och klarar inte av att öppna biologiboken så jag flyr allt och drar och tränar. jag är så jävla feg. jag kan ju inte hantera nåt. och sen kommer jag hem igen. och pap ringer.
slut. över. aldrig mer. fatta. nej. nej. nej. inget mer, aldrig mer minnen. plocka vinbär. åh. tårar. förlåt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0